برنامه رژیم غذایی عید قربان ۲۰۲۰


برنامه رژیم غذایی عید قربان ۲۰۲۰ ، بسیاری از افرادی که از چاقی رنج می برند ، از افزایش وزن ترس دارند ، به خصوص در ایام عید که وعده های غذایی چرب افزایش می یابد و شیرینی ها خورده می شوند ، اما آیا رژیم هایی برای خوردن بدون محرومیت در ایام عید وجود دارد و این روزها می تواند برای کاهش وزن استفاده شود.

کاهش وزن بعد از عید قربان

پس از گذشت روزهای عید ، بدن به دلیل خوردن وعده های غذایی چرب ، شیرینی و شیرینی و بازگشت به وزن قبلی و از دست دادن وزن اضافی ، وزن بیشتری کسب می کند ، نکات زیر را باید رعایت کنید.

  • شما باید قبل از روزهای عید به سرعت به رژیم غذایی معمول برگردید تا وزن از بین برود و چربی اضافی به دست نیاید.
  • شیرینی ها را با میوه تازه جایگزین کنید.
  • شما باید مقدار کیلو اضافی موجود در بدن را بدانید و برای از دست دادن آنها تلاش کنید.
  • قبل از خواب باید مقدار زیادی آب با لیمو بنوشید تا بدن را برای سوزاندن چربی ها تحریک کند.
  • به طور عمده بعد از هر وعده غذایی ورزش کنید.
  • در صورت افزایش وزن بیش از حد ، باید با پزشک مشورت کنید و رژیم غذایی مناسبی را رعایت کنید که از یک ماه تجاوز نکند.
  • وعده های غذایی اصلی را در طول روز به ۵ وعده غذایی کوچک تقسیم کنید.

رژیم عید قربان

رژیم عید قربان

بسیاری از خانم ها از افزایش وزن در ایام عید می ترسند و به همین دلیل توصیه می شود قبل از عید از رژیم غذایی پیروی کنید تا وزن خود را کاهش داده و کنترل اشتها را قبل از عید کاهش دهند و اجازه دهند در روزهای عید مقدار زیادی غذا بخورید.

روزهای اول ، دوم و سوم: این روزها بستگی به محصولات لبنی مانند شیر و ماست بدون چربی دارد و می توانید یک فنجان چای یا قهوه تهیه کنید که محلی نباشد و در صورت گرسنگی ، پنیر کلوچه یا پنیر بدون چربی را می توان با نان قهوه ای میل کرد.

روز چهارم ، پنجم و ششم: رژیم رژیم غذایی در این ایام به سبزیجات و میوه ها بستگی دارد ، بجز موز ، انبه ، خرما ، میوه های خشک و کنسرو شده ، که حاوی قند زیاد است.

روز هفتم ، هشتم و نهم: در طول روز یک سوپ سبزیجات بخورید ، زیرا حاوی درصد بالایی از فیبر در رژیم غذایی است که احساس سیری می بخشد و بدن را به ویتامین ها و مواد معدنی تأمین می کند ، بنابراین سوپ سبزیجات می تواند به هر مقدار در طول روز تهیه و خورده شود.

نوشیدنی های چربی سوزی

  • نوشیدنی چای گیاهی: نوشیدنی است که به سوزاندن چربی های اضافی در بدن کمک می کند.
  • نوشیدنی چای سبز: آب جوش ، یک کیسه چای سبز اضافه کنید و آن را با شکر رژیم غذایی شیرین کنید.
  • چای دارچین و زنجبیل میل کنید.
  • آب سبزیجات و میوه ها: سبزیجات و میوه ها به صورت مکعب خرد شده و به آن اضافه می شوند و به مدت ۷ ساعت در یخچال گذاشته می شوند و در طول روز خورده می شوند.
  • مخلوطی از گیاهان: (بابونه ، مریم گلی و رزماری): آب را جوشانده ، یک قاشق غذاخوری از هر گیاه اضافه کنید ، آن را به آب اضافه کنید و یک ربع ساعت آن را بگذارید و دو یا سه بار در روز مصرف کنید.

برنامه رژیم غذایی عید قربان ۳ روز

اولین روز:

  • صبحانه: یک فنجان چای یا قهوه بدون شکر با دو میوه گریپ فروت میل کنید.
  • ناهار: یک جعبه تن را کنار یک بشقاب سالاد و نان قهوه ای میل کنید.
  • شام: میوه ای را با یک تکه استیک کبابی و ماست پوست گرفته شده میل کنید.

روز دوم:

  • صبحانه: یک سیب را با یک تخم مرغ آب پز و یک تکه نان تست میل کنید.
  • ناهار: پنیر لپه را در کنار یک تکه گوشت بدون چربی ، دو تکه نان تست میل کنید.
  • شام: یک فنجان شیر بدون چربی یا دو میوه میل کنید.

روز سوم:

  • صبحانه: پنیر لپه را در کنار یک سیب یا یک تکه نان تست گریپ فروت بخورید.
  • ناهار: دو تکه گوشت آب پز را در کنار یک بشقاب سالاد سبز بخورید.
  • شام: یک تخم مرغ آب پز را با یک تکه سیب و یک فنجان ماست میل کنید.


مطالب سایت را سریع دنبال کنید

َ

سلبریتی ها و افراد مشهور



خانواده و سبک زندگی سالم



تکنولوژی و فناوری و هوا فضا



مد و زیبایی و آرایش و جذابیت



آشپزی و دسر و سالد و نوشیدنی



فال و کارکاتور و طنز و سرگرمی



سلامت فردی و بهداشت عمومی



چند رسانه ای,عکس و فیلم و کلیپ

پست های مرتبط

Leave a Comment